Word lid

Als lid van Autoclub Boxmeer kun je natuurlijk meedoen met alle activiteiten die wij aanbieden. Er zijn echter meer redenen waarom het interessant is om lid te worden. Zo is de club aangesloten bij de NRF, waardoor je automatisch een NRF-licentie ontvangt waarmee je aan alle NRF-evenementen en wedstrijden kunt meedoen. Verder krijg je korting op alle alle ritten van de Autoclub Boxmeer en tijdens de taxatiedagen. Ook krijg je ,op vertoon van je clubpas, korting bij de volgende bedrijven: Brezan De Elzen automaterialen, Keulen automaterialen , autobedrijf Jetten , en op www.corrosion-control.nl (vermelden lid Autoclub Boxmeer bij bestellen).

De contributie van Autoclub Boxmeer bedraagt 20 euro per jaar. Vanwege administratieve kosten rekenen wij bij de eerste inschrijving 5 euro administratiekosten.

Wanneer u lid wilt worden ontvangen wij graag de volgende gegevens:

• Voor- en Achternaam
  • Volledig adres
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Type auto

Dit kunt u e-mailen naar info@ascboxmeer.nl.